woensdag 30 januari 2013

INSPIRATION - STAY HEALHY


Gezond, fit en strak. Dat is wat we allemaal willen zijn en waar we allemaal hard voor willen werken. Alleen ontbreekt het soms aan motivatie. En laat dat nou juist hetgene zijn wat je heel hard nodig hebt om uberhaupt te beginnen met fitnessen. Omdat ik ook héél erg last heb van motivatiegebrek, verzamelde ik een heleboel foto's en zette ze in een mapje. Elke keer als ik een work-out ga doen(of zou moeten) kijk ik in het mapje en zit ik vol motivatie. Kijk verder..
 
Quotes..








 
lichamen die we allemaal wel willen..



 
en als laatste wat bij ons vrouwen altijd wel helpt: leuke kleren:
 



 
 
Zo. En als je na het zien van deze plaatjes énorme zin hebt om te gaan excercisen, hier heb ik een killing work-out voor je:
 
 
Hoe zorg jij ervoor dat je gemotiveerd blijft?
 
 

Geen opmerkingen: